Nieuws - Zomer 2017

Stel gerust uw keukenvragen!

Hoe kan een keukenspeciaalzaak zich tegenwoordig nog onderscheiden? We durven het bijna niet te zeggen maar door vakmensen in dienst te hebben die op al je keukenvragen een antwoord hebben. Dé insteek voor de campagne van Floris Keukens. Bij veel keukenzaken staan rasverkopers in de showroom. Ze zouden even goed tweedehands auto’s als hun schoonmoeder kunnen verkopen. Verstand van keukens is kennelijk geen pre. Niet bij Floris Keukens, daar staan de adviseurs je met raad en daad terzijde. Of het nu een vraag betreft over de juiste reiniging of de optimale indeling van je nieuwe keuken, bij Floris Keukens hebben ze op alles een antwoord. MiH verzorgde een communicatiemetamorfose waar het vakmanschap van Floris Keukens vanaf druipt. Website, showroommateriaal, flyers, outdoor, social media, zelfs een in eigen beheer ontwikkeld kookboek mocht niet ontbreken in de totale communicatiemix. Geloof jij ook in een geïntegreerde aanpak? Bel of mail ons voor een afspraak.

Nieuws - Zomer 2017

Welkom op de Vloer

Filmpjes maken deden we nog niet in huis. Daar is nu verandering in gekomen. Yara InMedia maakt films die er mogen zijn. Van korte films voor op je website of social media tot stijlvolle corporate documentaires. Met de komst van Yara InMedia is Made in Haarlem nog meer full-service geworden. Samen met Intervolvement (tekst), FBI Design (websites) en ons gezamenlijke social bureau Content United kunnen we elke communicatie-uitdaging aan. Door de korte lijnen, om precies te zijn gemiddeld zes meter tussen de bureaus, zijn we in staat snel en kwalitatief werk te leveren. En het leuke is, je zit nergens aan vast. Een klant noemde ons ooit ‘De Snoepwinkel’. Lekker rondneuzen en alleen nemen wat je lekker vindt. Zo blijven er nooit snoepjes over die niemand wil maar waar je wel voor betaalt. Meer weten over de snoepwinkelaanpak? Mail of bel ons voor een afspraak.

Nieuws - Zomer 2017

Live! Werkgevers Service Team

Werkgevers uit de regio geven het goede voorbeeld in de nieuwe campagne van Werkgevers Servicepunt IJmond & Zuid-Kennemerland. Een campagne met echte ondernemers met echte verhalen over mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Gevonden: uit de bijstand komende enthousiaste serveerster! Gevonden: gemotiveerde leerling-schilder met ADHD! Werkgevers in de regio vinden geregeld nieuwe medewerkers via het WSP. Aan MiH de vraag om de samenwerking tussen WSP IJmond & Zuid-Kennemerland op relevante wijze breder te communiceren. MiH bedacht een campagne waarin nu eens niet de werkzoekende maar de werkgever centraal staat. Succesverhalen waaruit blijkt dat het niet moeilijk hoeft te zijn om mensen aan het werk te krijgen. Want extra aandacht werkt! Helemaal als je het vernieuwde Werkgevers Service Team inschakelt. Omdenkers nodig voor jouw campagne? We denken graag met je mee. Bel of mail ons voor een afspraak.

Nieuws - Zomer 2017

Brochure om te bewaren

Folders maken we vaker, dat is geen nieuws. Voor de brochure van onze klant QbiQ maken we een uitzondering. Bijzonder design, formaat en afwerking zorgen ervoor dat QbiQ-klanten een cadeautje krijgen in plaats van een brochure. Architecten zijn kritische mensen. Bij hen hoef je niet aan te komen met een ongeïnspireerd standaard A4-formaatje. Maar, voor een met aandacht vormgeven monumentale brochure lopen ze wel warm. Royaal formaat, grote foto’s, korte teksten… Zo komen de kwalitatieve glaswandproducten van QbiQ blijvend op het netvlies van architecten. De brochure als naslagwerk (bewaarfunctie). Kan jouw merk ook wel wat extra designschwung gebruiken? Bel of mail ons gerust voor creatief gesprek.