Nieuws - Voorjaar 2018

Nieuwe corporate identity Sign On

Vorig jaar werden ze uitgeroepen tot beste opleider van Nederland. Tja, en dan sta je ineens in de schijnwerpers. Hoogste tijd voor een upgrade van de huisstijl dachten de mensen van Sign On. MiH ging een stapje verder. Wat doet Sign On anders dan de concurrentie? En hoe denken jullie meer omzet te krijgen met een aangepaste huisstijl? Deze en andere vragen zorgde ervoor dat MiH zich mocht vastbijten in een nieuwe propositie en bijbehorend campagneconcept. Ben jij ook van mening dat er meer nodig is dan alleen het afstoffen van een huisstijl om meer business te genereren? Neem gerust contact met ons op om er eens vrijblijvend over te sparren.

Nieuws - Voorjaar 2018

MiH op de barricade!

Maak van de Waardepolder geen woonpolder! Laat bedrijven, bedrijven blijven! Samen met onze matties op de vloer (van ‘de Snoepwinkel’) hebben we twee maanden campagne gevoerd voor de Industrie Kring Haarlem (IKH). En met succes. Ook Haarlem zit krap in de ruimte voor woningbouw. In de speurtocht naar bouwkavels is het oog gevallen op de Waarderpolder, dat in het verleden is uitgeroepen tot beste bedrijvenpark van Nederland. Waar de politiek eerst nog tegen woningbouw was in de Waarderpolder veranderde, dit standpunt in aanloop naar de gemeenteverkiezingen ineens in (misschien) voor. Tijd voor actie! Met tien steekhoudende argumenten werd er off- en online campagne gevoerd. De heldere insteek zorgde ervoor dat ondernemers zich lieten zien en horen. Er ontstond een levendige discussie op sociale en traditionele media en op de vele politieke avonden. Soms moet je actie voeren om gehoord te worden. MiH en de hele Snoepwinkel denken graag met je mee.

Nieuws - Winter 2018

Woodstone kiest voor Content United!

De lekkerste pizzaketen van Nederland heeft onze dochter Content United in de arm genomen voor haar social mediacampagnes. Niks hatseflats, doe maar wat… maar aan de hand van een slimme strategie meer engagement bij het merk creëren. Je kunt de beste en gezondste pizza’s van Nederland serveren, maar als het publiek je nieuwste filialen moeilijk weet te vinden is dat heel zuur. Met de thema’s ‘Woensdag Woodstone Dag’ en de ‘Woodstone Pizza van de Maand’ zorgde we voor een lokale stroom aan leuke en informerende content. Jong en oud pikte het op en deelde het voornemen om snel een pizzaatje te komen eten. Zo werd Woodstone the talk of the town! Snel meer traffic naar je winkel, restaurant of…? Content United weet er wel raad mee.

Nieuws - Winter 2018

Bedacht met de buren en MiH

Er zijn van die momenten dat je denkt, had ik dit zelf maar bedacht. Het concept ‘Bedacht met de Buren’ is er zo een. Een tool om buurtbewoners op inspirerende wijze, veilig mee te laten denken over de inrichting van de publieke ruimte. MiH dacht mee over de communicatie. Een sympathiek initiatief dat aan de man moest worden gebracht bij gemeenten, projectontwikkelaars en aannemers, en dat met weinig budget. Met bescheiden middelen is er een inspirerende corporate identity neergezet, inclusief een onderscheidende website. Heb je ook een geweldige droom maar weinig budget? Bel ons gerust, we bespreken graag met je wat de mogelijkheden zijn.