Nieuws - Najaar 2017

Bergen verzet voor Dutch Mountains

Een vuistdik naslagwerk over de Nederlandse platenindustrie in slechts drie maanden tijd bij muziekliefhebbers tussen de oren krijgen. Dat was de social media-opdracht die Johan Enschede Uitgeverij gaf aan MiH en Content United. Je mag Peter Voskuil (auteur Dutch Mountains) best een beetje gek noemen. Vijf jaar lang beheerste het boek zijn leven. Onze missie was om het schitterend vormgegeven resultaat al voor de vernissage tot trending topic te maken. Oké, we hebben er bergen voor moeten verzetten maar de social aandacht voor Dutch Mountains bereikte daardoor wel vele pieken. Van lyrische artiesten die reageerden en deelden tot hongerige journalisten die, getriggerd door Facebookposts, Peter graag wilden interviewen voor hun platform, krant, radio- of tv zender.

Nieuws - Najaar 2017

Huisstijl voor Nationaal Platform

MiH helpt EBN en NOGEPA een gezicht te geven aan een unieke samenwerking die een bijdrage levert aan de energietransitie. MiH ontwikkelde een passende corporate identity voor het platform ‘Nexstep’. EBN (Energie Beheer Nederland) en NOGEPA (vertegenwoordiger van de Nederlandse olie- en gasindustrie) lanceerden in oktober 2017 het initiatief ‘Nexstep’. Dit samenwerkingsverband heeft de ambitie om hergebruik en samenwerking in de ontmanteling van de Nederlandse olie- en gasinfrastructuur te stimuleren. Nexstep gaat dit doen door kennis en ervaring te delen, innovaties te stimuleren en efficiënte regelgeving te bevorderen. Vanzelfsprekend hoort daar een heldere en herkenbare manier van communiceren bij. MiH is er trots op een bijdrage te leveren aan een belangrijk onderwerp als de energietransitie. Meer weten over hoe een corporate identity tot stand komt? Mail of bel voor een afspraak.

Nieuws - Najaar 2017

Advies tot in de pan

Na het ontwerpen, overleggen en adviseren is de oplevering van een keuken het laatste contactmoment voor Floris Keukens met de klant. MiH bedacht een klantenbinder, een gepersonaliseerd kookboek met wereldse recepten. Een keuken kopen doe je niet elke dag. Er gaat een heel proces van oriënteren, schetsen maken, wikken en wegen aan vooraf. In het gepersonaliseerde kookboek staat dit proces centraal. Foto’s, tekeningen en teksten van de betreffende familie zijn toegevoegd aan de lay-out. Zo’n bijzonder kookboek blijft nog jaren in de opgeleverde keuken liggen. Een simpel maar effectief idee! Ook meer aandacht voor klantenzorg? MiH gaat ook voor jou out of the box aan de slag.

 

Nieuws - Najaar 2017

Made in Uganda en Cambodja …

Ieder startend bedrijfje kan wel wat hulp gebruiken. Dat hebben wij zelf ook ooit ondervonden. Oxfam Novib helpt kleine ondernemers in ontwikkelingslanden op weg met een krediet. MiH steunt dit project van harte. Samen met onze creative partners op de vloer is MiH officieel ambassadeur geworden van Oxfam Novib. Met geld en daden dragen we zo ons steentje bij aan een wereld zonder armoede. Mede dankzij onze steun krijgen mensen in ontwikkelingslanden dezelfde kans als wij. Ze kunnen met een lening een eigen bedrijfje starten en werken aan een zelfstandig bestaan. Sommigen noemen dit maatschappelijk betrokken ondernemen, wij zeggen liever: go go go, made in…